så nu då...

Hej, igen...
Återigen har det väl gått ett tag utan att jag skrivit men det blir så ibland(sorry för er som bryr sig).
Men i alla fall vad är nytt då?
Släckte min törst igår med tidigare nämnt umgänge och det var mysigt och välbehövligt..
Usch hoppas inte brorsan läser det här..
Ha, ha.
Annars är det så skönt på jobbet lugnt och mysigt rätt många på semester men dom börjar trilla in igen nu så snart slåss man väl för att få en sittplats.
Var förövrigt ute med en del av arbets styrkan här förra fredan och det var kul. Några kände man ju redan lite bättre innan men nu känner jag fler. Det är faktiskt ett jävligt coolt gäng jag jobbar med, jag kan utan att ljuga säga att  99,99% är skit schyssta och det är det inte alla som kan säga om sina arbetskamrater!
Trivs som fan trots lite tråkigheter och gilringar från en elller två.
Men jag menar vad är det av typ 40 pers alla kan ju inte komma överens och det stör mig inte.
Har en ny funnen respekt för våra söta små skåningar som är skit duktiga på vad dom gör(dom håller på med musik)
har en annan syn på Hjelte som jag i början tyckte verkade lite knepig, han är skit cool!
han är rak ärlig och liksom bara skit soft, gillar sånt hos folk no bullshit, raka rör.

Nää, måste sluta.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback