Facebook?

Är nåt som faktiskt börjar störa mig lite..Men grejen är att man nog får ta det hela med en klack spark.
Vilket ja har svårt med, finns inte mycket ja tar me en klack spark å kanske är det mitt problem..
Måste ta lite lättare på saker och ting.
Men jag tycker nog att det är en rätt så falsk sida det där facebook.
Lillebrorsan va precis här och sa, ja tror en av dina gammla kompisar har addat mig på facebook.
Vem då frågade jag.
Jag vet inte vem hon är men ja känner igen henne sa han.
Asså va e grejen?
Varför addar hon nån som inte ens är säker på vem hon är?
Ja å hon har inte pratat på åratal å så ska hon adda min lillebror som  hon typ aldrig ens har lärt känna å som inte ens vet vem hon är.
Varför det?
Är dom friends?!?
Nope, never been and förmodligen never will be.

Äh, ja säger som Pink STUPID GIRL!!!

Men lite mysko är det ju det där med facebook.

Nää, nu ska ja kolla på The hills på nätet.
Känns faktiskt vettigare än att va inne på facebook i alla fall.
 
Peace to the streets and to those who need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback