Lite wrongside business

Så hej igen då.
Var på bio igår med Emma såg Australia, en av dom bättre filmer jag sett på länge faktiskt.
Asså Hugh Jackman är löjligt het!!! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Så förbannat HET!!!
Man måste ju få drömma eller?
Jag, Hugh å lite wrongside business down by the billabong creek... Inte helt fel.
 
Men idag då?
Det har väl inte undgått nån jävel att det är nyårsafton ikväll. Så vad gör man på nyårsafton kväll?
Trängs man på stans inneställen me stans brats å gansgsters? Eller hukar man över nåt dasslock runt tolvslaget på nån små kef hemma fest. Sitter man kanske å dinerar med nån man tycker om och längtar egentligen bara efter en fet fylla( för det är ju trots allt nyårsafton)?
Vette fan?

Pallar man? Är det så jäkla hype?
Just nu känns det som det vore fett soft att bara stänga dörren äta lite gott å se en bra film. Hemma, själv.
Tragiskt kanske ni tänker. Men nää, det tycker inte jag. Det är min 28:e nyårsafton varav en eller två kanske blivit som man tänkt sig. Resten har bara varit vanliga fylle kvällar med lite mer tjim och tjo än vanligt.
Är fett förkyld, har inget att ha på mig och jpbbar imorrn vid tio.
Funderar alltså helt sonika på att stanna hemma, själv.
Samtidigt som det känns rätt coolt att göra det. Att inte ta del av hysterin, att inte vara en av dom som panik artat har bestämt sig för detta ska bli en "så fet" kväll "ja ska ha så jäkla kul" för att sen i morrn vakna med ångest, huvudvärk å nån ful jävel brevid sig.
Så... hmmm
Men än har jag inte bestämt mig....men det lutar hårt mot hemma mys.
Själv i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback