så i dag då?

Haft en rätt soft da i dag. Va på gymet å tränade i morse före frukost sen hem å åt.
Känner mig rätt stolt också för ja vågade ta mig ner i källarn vilket ja tycker e fett läskigt.
Sist ja va nere själv fick ja typ panik ångest å trodde att ja skulle dö där nere å ingen någonsin skulle hitta mig för att inte nämna alla spöken som husrerar i källare.
Men i dag va ja nere,  å rätt länge också!
Skulle egentligen bara hänga ner lite vår jackor (känns lite överflödiga me tanke på vädret) men det slutade med att ja typ städade iordning också.
Pga att ja alltid e så rädd när ja e i källaren stannar ja aldrig nån längre tid där för att liksom lägga in grejer utan ja slänger bara in dom å drar vilket har resulterat i att det inte går att ta sig in i källar förrådet och att ja inte vet vad ja egentligen har där.
Men som sagt i da rensade ja lite och kom iväg med en hel flyttlåda och en stor pappereskasse med grejer som ej brukas till stadsmissionen.
Det var inga dyrgripar utan typ nåra mattor ett par jackor, handdukar, dukar och väskor.
Men nu ser man golvet i förrådet å tro ja klappa mig på axeln!
Så lite vettigt har man ju fått gjort.
I morrn är det back to work jobbar kväll, rätt soft.
Hoppas ja jobbar me nån kul!!

Julklapps ångest!!

Peace in the middle east and to those who need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback