Tillbaka

Jupp, jobbar och ligger i (not) skit lugnt!!
Kul att se alla igen. Eller nja alla och alla... en del är ju ännu jul lediga men det var många här idag. Kändes nästa skumt vart så tomt dom senaste gånger jag jobbat.

Har köpt en ny kalender jag nu ska fylla i med alla min jobb tider. Missade den däe jäkla önske periodenoch har som straff nu bara fått dag tider!!!!
Vilket suger, ingen OB på en månad!!
och hur ska jag hinna med allt annat träning och så?
Plus att jag kommer att bo hos pappa då vilket innebär att jag måste upp ap tidigt varenda morgon!1
I hate my life!! fast det gör jag inte, men jag kommer inte att vara charmig januari månad kan jag ju säga. Not a morning person. Vi får väl se.. får klämma in nåt pass efter jobbet. Kommer att bli fett stressigt bara, måste ju hem å ut me Tiger.
Ja, ja nu ar jag i alla fall önskat för februari redan i'll be damed om jag missar den månaden också!!


Peace love and understanding. keep it real!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback