vilket meck!!!

Det är ju en jäkla djungel därute me blogg modeller å data geni som man e får man ju till det direkt, NOT!!!
Försöker ju göra fint å ordna me min blogg, men ja fattar ju !
BLIR GALEN!!!
Å det sjuka e att as många har jätte fina bloggar me blider å grejer, men INGEN vet hur man gör?

Ja, ja skit it ja SKA lära mig SJÄLV!!

Tillsdess får ni hålla tillgodo med Lotusblommor i bakgrunden.
Har suttit hur länge som helst för att få dit dom. så njut!
Stackars Tiger suttit vid datan i timmar nu, måste ut me han...orkar inte..fan va trött ja e!

Annars har det vart en nice da, känner mig lite off på jobbet, vet inte varför å ja tror det märks..
Kalle ringde till å me upp härom dan bara för att kolla att allt va bra (han e bra rar han!)
Vet inte vad det är om det ens är nåt, tristess kanske bara, fan alla har ju svackor, trött å kallt å kanske lite ensamt ibland.
Sen tycker ja de vart lite låg stämning på sista tiden dålig attityd helt enkelt, spydigt.
Men, men det ska väl ge me sig d me.

Ja hoppas att Emma kommer ihåg att ta med sig Tusen bröder boxen till mig på fre så ja kan ligga på soffan me brorsan å kolla hela kvällen.
Den serien e nice å han har inte sett ett enda avsnitt.
Älskar att dela med mig av sånt ja tycker om, en bra bok, en bra film som den andra inte sett än, blir liksom typ exhalerad av att få dela nåt som påverkat mig.
Som flyga drake(boken) som ja lånat till Emma, går typ å längtar tills hon läst klart så ja kan fråga vad hon tyckte.

Ja, ja Tiger VI SKA GÅ UT!!


Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback