back..

ja det har ju vart tyst ett tag nu..
Trodde det skulle kvitta men så insåg jag ju, att fan folk läser ju det här.
Det är ju skit kul ju! Trodde jag inte.

Så lördag kväll och här sitter jag(som vanligt), nää, har vart rätt duktig i dag, var på gymet innan frukost körde ett kondtions pass.
Låg ute i skuggan av ett träd och läste nån timma med Tiger, såå skönt!
Och så skulle jag ju ut ikväll, vilket jag vill men ändå inte.
Vill ju ut och träffa lite folk men samtidigt, det är ju så skönt och bara vara hemma, en kopp te lite popcorn och nån film...
Och medans jag sitter här i valet och kvalet, sätta fart eller ej, så hinner klockan bli så mycket och ju mer klockan blir ju mer frestande blir det att bara vara hemma.
Så jag blir hemma.....igen.
Just nu sitter Kami på min soffa, lika seg som jag, men det är han alltid och vi som känner han vet ju vad det beror på....ha,ha...

I morrn ska jag gymma igen, det var så skönt!
Slarvat som fan sen jag började jobba. Funderar nu på att åter köpa ett friskis kort, blir ingen kondition gjord på nautilus, deras maskiner är för tröga, men dom har bra styrketränings grejer.
Så tanken är köra kondition på friskis och när schemat tillåter tyngder på nautilus.
Känns lite onödigt och kanske inte som nåt jag egentligen har råd med, men är det slöseri när det handlar om frisk vård?
Asså så farligt blir det ju inte finns ju dom som betalar 500.- i mån till sats, min totala kostnad kommer att bli ca: 460.- i mån och då har jag ju kort på 2 gym och om jag sen till råga på allt skulle vara så duktig som jag vill vara och lyckas sluta röka så jämnar det ju ut sig ju..

Och för er som undrar om jag forfarande tänker på den där speciella så är svaret:

I can't help but do.......

Peace in the street and stay up dated...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback