Fan oxå...KÄR!!!!!!!!!!!!!!!

Ok, i'm in löööve!!!!

Men det är inget jag glädjs över, känns mest bara jobbigt.
Vissa av er som läser detta vet redan vem detta är som fångat mitt intresse och övertagit min hjärnverksamhet.
Och det är jobbigt, jobbigt, jobbigt!
Allt snurrar, bankar och slår, allt känns lättare, tyngre hoppfullare och hopplösare.
Fan, sååå fin är denna människa och så ouppnåelig.
Så långt bort, så i en helt annan värld.
-Sluta säger ni,
och jag önskar att jag kunde!
Jag vill väl inte fastna, haka upp mig på någon jag inte kan ta vid, prata med, se i ögonen..det är ju as jobbigt ju.
Bara gå och längta drömma, önska.
Det var väl självaste fan!

Hoppas fan att det lägger sig, att det bara är en crush (som Kalle säger) att det går över...
Men oj vad jag vill, jag vill, jag vill!!!!!
Jag drömmer om denna människa, fantiserar, upptäcker mig själv bara sitt och le åt ingenting, blir varm bara jag viskar namnet, känner hjärtat dunka hårdare, rastlösheten när jag är hemma, försöker tänka på annat hålla mig sysselsatt så att jag inte förgår, försvinner, upplöses i all denna otroliga underbara, hemska, starka förvivlande starka saknad och åtrå.

Så här kan jag ju inte ha det.
Det var väl självaste faaan!!!

Peace in the middel east (som brorsan säger).

P.s
Undrar vad du gör nu......du underbara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback