jobbar..

Så... på lite bättre humör i dag.
Känner mig så duktig köpte mitt efter längtade friskis kort och har redan hunnit köra kondition innan frukost en timme tor, lör och sön.
Sånt stärker själen, låter kanske lite konstigt för er som inte lägger så mycket energi på sånt, men det är underbart.
På väg dit är det segt, lite trött och så men väl där är det bara att köra.
Och belöningen efteråt, självkänslan, kroppen som värker... helt underbart!
Man känner sig så grym, så duktig.
Fan va skönt det är.
Upptäckte mig själv googla friskis öppettider över midsommar och nli as besviken när jag förstod att det skulle vara stängt hela den helgen!!!
Fan, fan, fan!!!!

Jag ska fan utmana Mickis nu! Hon ska ju också köra järnet nu.

Nää, det ska jag inte jag ska ju göra detta för min skull och på 2 vec ska 4kg bort å sen ska jag lägga om det hela.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mickis

we´re on biatch

2008-06-16 @ 09:41:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback