no comments!

Sååååå uttråkad, hur trist får det va?
Alla roliga har gått hem för dan(dom som inte redan slutat för gott) och här sitter jag.
Usch det är lite segt att jobba kväll faktiskt, bättre betalt, men seeeeegt...
Fan, måste handla på vägen hem orkar inte, trött.
Och i morrn tar lilla Sophia studenten! Gu va stor hon har hunnit bli, och ändå är jag fortfarande så ung, konstigt...
Så i morrn drar det iväg till Rosers!!! PARTYYYY!!!
Nää, ska bara dit med min lilla eviga följeslagare Tiger(stackarn) och mysa lite, gratta och snacka skit.

Och så karl också..
Ja, guess whos back? eller back  och back....Vi har väl hörts av lite här i dagarna, får väl se om vil skulle styra upp nåt i veckan.
Men vill jag tillbaka dit? tillbaka till att vänta, hoppas, ledsna, hata, älska(hett).
Och kan jag ens komma tillbaka dit? Det är ju egentligen den stora frågan.
Tror fan inte det,  inte ens om jag ville.
Once it's dead it's dead.. eller?
Känns lite så, känns inte som om jag kommer att falla dit igen, den lågan slockande rätt länge sen.
Fan, minns ju hur less jag var på människan, störde mig. Och  i Oumis värld är det ett tecken på att det inte kan räddas.
Mycket tål jag, förlåter både en och två gånger, ställer upp igen och igen...
Men har jag väl lessnat då har jag, och då går det tyvärr inte att göra så mycket åt det.
Då kan det till och med vara så att jag vill vara kär igen, jag bara önskar att jag kände nåt, då människan står där så villig att kämpa.
Men då går det inte det är bara tomt, och jag är inte känslokall av mig, tvärtom!
Men det går bara inte...
Ja, ja vi får väl se hur det går.

Vi vet ju alla vem det är jag vill ha...=)

Peace in the middle east.

Kommentarer
Postat av: sophija

Tack som FAAN för att du kom!

Det var riktigt mys, och jag blev verkligen glad över att se dig :D



<3

2008-07-31 @ 11:44:07
URL: http://sophija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback