Va fan gör hon här!?!

Satt hemma tog det lugnt låg och läste när mobilen ringer....
Det är min älskade lille brorsa Demba, han sitter med Johnny i Västermalms gallerian och käkar lunch, det låter ju inte speciellt spännade, om det inte vore för att han ringer för att fråga vad "den där tjejen i programmet på Mtv som jag kollar på heter...
The hills undrar jag (ja, jag kollar på det. Inget jag skryter med...)nää, det där andra med alla lebbar och grabbar, säger han då.
Jaha, Tila Tequila (ja, jag kollar på det med..) säger jag.
Ja, just det hon, hon sitter här i Västermalms gallerian säger han då.

Eller hur! Vad fan skulle hon göra där?
Men det är hon säger han då...
Till saken hör att bägge mina bröder har en tendens att stöta på lite osannolikt folk, och i situationer som är helt främmande för... tex mig.
Min store brorsa blev tex knackad i ryggen på Berns, vänder sig om och där står BustaRhymes...
-
Sorry tought you were my friend, säger Busta.
Och det hela slutar med att dom festar hela natten och brorsan ringer mig från efter festen på Bustas hotell rum...

Men ialla fall åter till vad jag höll på att berätta...

-Joo, det är hon jag lovar säger Demba.
-
okej, skicka ett foto då säger jag...fullt medveten om att brorsan är rätt blyg och förmodligen aldrig skulle stega fram till nån och be om att få fota plus att nu har jag catchat han (han är rätt lurig också)
Det blir tyst i luren, okej säger han sen det är ju rätt tomt här...

Och mycket riktigt, det kommer ett mess...




Och nog fan är det Tila!!!

Det tyckte jag var lite coolt, på fridhemsplan, en helt vanlig söndag i Västermalns gallerian.

Så nu har jag bestämt mig, kan dom stöta på en massa kul folk kan jag!
Tänker ta promenader med Tiger med jämna mellan rum runt om i stan och hålla tummarna för att det ska knacka på min rygg och när jag vänder mig om så står ingen mindre än Brad Pitt eller 50 cent där och säger...(natt och dag jag vet...)
-Sorry tought you were some one else, but would you like to sleep with me?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback