19/5-08

Så i dag då....då var det dags att sluta.
Har inte rökt på senare halva av dagen(ja, jag rökte i dag)sitter febrilt och tuggar på ett nicorette.
Känns faktiskt som att det funkar, suget släpper ju..men det är själva sysselsättningen som saknas.
Att ha nåt att göra.
Och därför sitter jag nu här å bloggar istället för att få tänka på annat.

Så vad har jag haft för mig då?
Inte mycket,  tagit det lugnt hela helgen, jobbat kväll både lördag och söndag.
Va skit lugnt på jobbet också.
I dag däremot har jag varit ledig, vart på stan, gjort lite ärenden, djur affärn, apoteket med mera...
Träffade upp Robert(arbetskamrat, eller typ ex arbetskamrat) käkade lite kinamat med han, trots att jag vart skit sugen på sushi i dagar nu.
Men på fredag ska inget stoppa mig då är det en elva bitar(ja, elva)med minst en avocado, gu såååå gott!

I morrn ska jag jobba lång pass...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback