Nu jävlar!!!

Oj, oj, oj...
Nu har jag lovat, bestämt mig, nu jävlar....
På måndag är det rök stopp!!!
Men misstänker att jag redan nu har lite fel inställning och det måste jag göra något åt.
Iställt för att känna mig grym och as bra, tänka: nemas problemas..
har jag typ redan abstinens.
Hittade ett paket nicorette i mitt skåp, (mitt förra försök) och tänkte små börja redan idag med att tugga dom.
Grejen är ju att jag inte ens gillar tuggumi i vanliga fall, tuggar det väldigt sällan, så jag måste ju börja vänja mig bara med det.
Men lyckades ju vänja mig vid cigg rätt fort så det ska ju inte vara så svårt.
Kan ju inte påstå att det först blosset var speciellt gott, men nog fan fortsatte jag så det är väl bara att vänja sig vid tuggumin också.
Måste peppa mig själv mer bara.
Positivt tänkande:
Jag behöver inte röka
Jag kan sluta, andra har ju gjort det och kan dom så kan ju jag.
Cigg är inte mitt liv, jag är mitt liv.
Det är äckligt, det är det.

Nu jävlar!!

fortsättning följer.......

Kommentarer
Postat av: Mickis

Go Oumi, Go Oumi, you can do it!

2008-05-17 @ 12:23:00
URL: http://michaeladeler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback