Alla planer gick i stöpet.

Okej, dom var förvisso inte storslagna men hade ju iallafall  tänkt mig en liten krog sväng. Men nu vart det ju inte så kanske lika bra, skit trött!
Brorsan kom förbi med Wienerbröd och snackade lite skit, så får väl cyckla en mil i morrn då.
Sen ska vi fiska! Skit kul ju jag Tiger och brorsan ta med lite käk och bara mysa lite vid Karlbergsstrand, soft ju. Men sen ska jag fane mig ut en sväng, det är bokat, typ...
Annars har dagen inte bjudit på nåt direkt imponerande, utan vart rätt soft, jobbat och så.
Det är så mysigt med Kalle och Hjelte på jobbet, they make my days!
Nää... som vanligt då, ut me Tiger ner i sängen, måste läsa lite inte gjort det på ett tag, kan ju inte hålla på med den här boken en evighet heller!


P.s Stövlarna satt perfekt!

Peace in the middle east.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback