bloggeri bloggera...

I dag har det vart en rätt skön dag. det har vart rätt hysteriskt på jobbet dom senaste dagarna utan en lugn stund, både på gott och ont.
Tiden går ju bra mycket snabbare när det är full fart, men tålamodet tryter lite det märks, folk är lite stingsligare och trötta, alla känner sig lite små stressade.
Det ska bli skönt att va ledig i morrn å bara fixa lite med sig själv(nej, jag menar inget snuskigt).
Ska ta med Tiger och få hans klor klippta, he loves it..NOT!!! Sen måste jag hitta nån typ reflex eller liten blink lampa till han, han försvinner ju där ute i mörkret!
Pallar ju inte gå och leta efter han jämt ju.
Sen ska måste jag små handla lite.

Så i dag då? Joo, har precis avnjutit ett avsnitt av Top model(yes, jag kollar på det), fan det börjar finnas saker att titta på, på teve nu när hösten är här. Har ju vart dött med en massa gammla repriser bara as länge nu ju.
Brorsan va här och bjöd på middag, han bjöd och jag lagade precis som vanligt, vilket är mysigt det är ju inte speciellt kul att laga mat till sig själv bara ju. Vart kyckling fileer med färsk tortellini(ej hemma gjord) och avokado sallad,mmm... mums!


Brorsan myser med grannens katt Isak och Tiger i väntan på middag.


I morrn blir det bira, jag är ju ledig ju! snackat med Emma och sagt att vi ska försöka komma ut och ta en öl.
Emma....vi hade ju våra meningsskiljaktigheter men det känns löst nu och det är skönt inge kul att tassa på tå kring varann. Vi har helt enkelt bara kommit överens om att det är överspelat och att  vi är vuxna och vi är båda två biatchar och så är det ju.
Så det ska bli lite trevligt måste jag säga, vi får väl släpa med en eller två till och bara relaxa lite.
I need to have a beer, har ju fan legat hemma nu två helger på raken vilket i och för sig inte är så mycket med tanke på hur många helger jag vart hemma tidigare. Hade en period då jag tyckte att det helt enkelt sög att gå ut, men nu tycker jag åter igen att det är rätt soft handlar ju om vad man gör och vem man är med.
Tror att jag tidigare vart ute alldeles för mycket och det har vart för mycket club och för lite pub och det är ju pub som är soft ju.

Men vi får väl se i morrn....

 p.s Stay strong Kalle!


Still hopeing for peace in the middel east!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback