Du är min sushi.

Asså så här ligger det nu mera till...

Vädret, humöret allt skriker bara mysig hemma kväll med en bra film och en flaska vin.
Men.....
Med vem?
Jag vet med vem jag vill spendera denna mys kväll,  men va fan kan ju inte hålla på  och kasta mig på folk som inte visar intresse ju.
Jag menar det finns en gräns för hur många nej min självkänsla klarar av.
Det är ju självklart inte omöjligt att spendera nån myskväll med någon annan.....

Men ska man nöja sig vid det man får när man vet vad man vill ha?

Det är som när man är sååååå sugen på sushi att inget annat duger.
Man kan käka en en skit god pizza men man känner sig ändå inte tillfreds efteråt för det var inte vad man egentligen hade velat ha.
Man är fortfarande hungrig....
Man är inte nöjd.


Du är min sushi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback