I morrn...

I morrn kommer dom, mina nya stövlar, ska inte skryta hysteriskt då det egentligen inte är några värsting skor. Såg dom i en katalog för rätt länge sen och ville ha dom ett par vanliga vardags stövlar nu till hösten och så var dom slut!
Sen dess har jag kollat in med jämna mellanrum och så i förrgår var dom där ett par i min storlek.
Slängde mig på datan och beställde hem dom och i morrn är dom här!
Hoppas fan att dom är sköna!

Så annars då... idag är det torsdag vilket (för er som inte kan veckodagarna) innebär att det är fredag i morrn.
Jossan vill ut och ta en öl eller nåt,  jag vill helst vara hemma och mysa (nej, inte själv). Men om jag inte får som jag vill kommer jag förmodligen att ta mig ut en sväng, kan ju inte sitta hemma och tråna efter folk heller!
Sen vad vi hittar på det är en helt annan femma.
Måste ju se över vad ekonomin tillåter också, känner att det blivit rätt mycket av det goda på sistone, men, men.
Brorsan ville eventuellt att jag skulle haka på ut och käka med en av hans polare, vi får helt enkelt se.

Nää, ska chatta klart med Toni nu sen är det in to bed( wish you were there) och i morrn jobb och nya stövlar!!



Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback