Just another manic...sunday?

Sååå seg i dag har vart ute hela helgen (jag vet att jag velat gå ut) men det tar på en.
Blir ju bakis på riktigt nu för tiden.
Med allt vad det innebär. Känner mig varm lite små yr, rastlös och trött och så dunkar det fint i tinningarna. härligt, härligt.
I dag vart det ju cliche nog pizza till mat brorsan kom förbi då han och pappa tagit beslutet att sluta dricka kaffe...?
Och då langade allt till mig, vilket fick mig att fundera..kaffe köper jag nytt när det gammla är slut, men dom hade hur mycket som helst!
Så nu är jag set för ett par månader i alla fall.
Hur som haver, vi gick ner och köpte pizza och kollade på idol repriser, vilket inte alltid underlättade dom dunkade tinningarna.
Självinsikt people!! Kom igen nu!
Har dessa männinskor inga vänner som kan prata med dom, jag skulle aldrig låta någon jag älskar utsätta sig för något sånt om det var illa, det är ju bara taskigt.

Nu till något helt annat.
Finns så mycket jag vill få ner här, en del av er vet vad, men vet inte om jag törs....

Men jag kan väl säga så här: Jag har (tror jag) förstått din oro....
Men känner samtidigt att du inte ska låta den stå i vägen.
Jag vet inte vad det blir av detta om det ens blir nåt. Jag har också min farhågor kring att börja tycka om någon, det kan vara helt underbart men det kan också  nästinitill krossa en och man kan aldrig riktigt veta vilket av de två det blir.
Jag har upplevt bägge förmodligen du också, och det är väl lite det, det handlar om, det är väl lite så det ska vara....
Och det enda jag vet är att du kommer att bli sårad igen och du kommer nog att hinna såra också och förmodligen mer än en gång till här i livet.
Men låt inte det få dig att välja bort, att gå miste om...

Säger inte att det är du och jag, säger inte att jag vill att det ska vara du och jag.
Säger helt enkelt bara: jag vill vara med dig, tycker om dig, du gör mig glad.
 
Vad det blir av det sen....det kan ingen förutspå..
Det kanske bara blir just det, det kanske inte ens blir det och det kanske blir allt det och lite till.

Who knows....but i wanna find out.



P.s Hoppas grannen blir klar med sin kladdkaka snart!
Så man kan kila in på en kopp te lite kaka och en fia med knuff match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback