Nu skiter jag i't.....

Börjar störa mig fett på det hela...
Lägger det åt sidan nu för ett tag, inte för att jag inte längre vill det jag ville men vad mer kan jag göra liksom....
Det var länge sen jag var så het på gröten för nån, och ärligt talat vet jag inte riktigt varför jag är det heller.
Kan inte lägga fingret på vad det är, kanske det är just det som är grejen.
Men som man så fint säger "this to shall pass" frågan är bara när?
Det som stör mig mest är att jag inte fattar vad problemet är. Vad är det som är så svårt, varför inte bara mysa lite?
Jäkla trouble makers hela bunten!

Äh, Fan va folk är knepiga!

I dag ska jag i alla fall till gymet efter jobbet, det var ett tag sen nu har ju vart sjuk förra, förra veckan och förra veckan kom jag bara iväg 2 gånger.
Usch va jag har vart lazy!
Men nu jävlar ska träna i dag och i morrn och sen en dag till, vet ännu inte vilken men ledig både torsdag och fredag.
Fuck this shit nu ska kilona rasa!!
På fredag blir det ju bärs ju (har vart rätt mycket av den varan sista tiden) men för en gångs skull är kanske Kalle på och det är ju kul. Han är nämligen gräsänkling, (stackarn)hans darling söta Zarah är på semester.

Måste bara säga fan vad stolt jag är över min senaste sticknings kreation, ska köpa mer garn i dag.
Sjukt att man kan bli så exalterad över det egentligen...

Men seriöst.....
Need some TLC!!!!!!!

Peace to the streets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback