090405

Yes, my head still hurts, inne på sjunde dagen nu!
I morrn ska jag sjuka mig och bege mig till doktorn. Känns som ett måste who knows tänk om det är tumör som bara växer och växer.
Usch, skrämmande tanke!
I dag har det ialla fall vart strålande sol. Detta tycks göra oss alla till snäppet roligare, socialare, gladare och framför allt trevligare människor.
Love it!
Efter jobbet skyndade jag hem och tog med mig Tiger och Mysan på en promenad ner i Rålis där jag mötte upp Kamran, Kasem och Ali. Med var även Ali's tjej (minns aldrig vad hon heter..Terese?) och Anna, Kamis girl med lilla Molly. På plats fanns även deras söta men odrägliga chihuahua Max (galet ouppfostrad).
Hängde lite, käkade lite glass så kom brorsan och vi promenerade hem till pappa och satt och snackade skit ett tag.
En nice dag helt enkelt.
Men måste få nån att kolla på huvudvärken (inte hållbart) kan inte gå runt en vecka till med detta dunkande.
Börjar bli lite orolig faktiskt...

Nää, nu är det en kopp te och lite teve tittande på agendan innan jag kryper ner.
Längtar typ till akuten imorrn..
Pallar inte med detta!

Peace!
By the way, har bestämt mig (tror jag) i'm gonna quit smoking!!
(det är nog tanken på en hjärntumör som gjort det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback