090409

Nu har det slarvarts hårt!!!
Har helt enkelt inte vart in a writing mood, varför vet jag ej.
Har inte vart så mycket action på senaste känns det som.
Har bara tagit det lugnt, tränat och jobbat och faktiskt inte fått så mycket mer gjort. Men det har vart skönt att ha kommit igång med träningen igen (slarvat hårt på sistone) om nu bara jobbet inte envisades med att ställa fram godis över allt kanske man skulle kunna få nån effekt av träningen också.
Okej, man måste ju inte äta (fast man måste typ det) men hur fan ska man kunna låta bli? Det finns ju där!!
Annars så har Emma skämtbort  mig med ett påsk ägg hon med, dock med lite annat kul i stället för godis.
By the way Emma, har fått fett med komplimanger för nagellacket.
Love it!! Tack!
Imorrn är man ledig vilket känns tok nice!
Vetinte varför det känns så bra men det gör det.
Ska träna, fixa upp lite hos pappa och eventuellt ta ett glas vin till kvälla. Vi får väl se helt enkelt!
Jobbar hela helgen dock så får ju njuta av fredagen. Men det är bra cash!!! Så jag klagar inte!
Ja, ja lovar att bli bättre på detta (igen)!!

Tack A för att du förtydligade saker och ting för mig, väldigt uppskattat!

Ses på blåkulla ikväll witches!!!!!

Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback