090421

Beslutsångest( igen) har ett par alternativ för vad jag ska göra nu innan jobbet.
Har en massa grejer jag missat som att ta blodprover, hämta en kopia på mitt hyreskontrakt (dags för att ansöka om bostadstillägget) och köpa foundation och ansikts rengöring. Dessa saker hade jag tänkt att göra på fredag då jag är ledig och idag bara gå och träna...Men känner inte för att träna så har gett mig själv ett ultimatum. Blir det ingen träning idag blir det ärrenden och träning på fredag.
Men orkar ju inte!!!!
Måste ju då gå hem till mig hämta hyres grejen ta mig till vårdcentralen för lever och waran prover och sen in till stan.
Trött ju!!! (som vanligt)
Äh, det är väl bara att ta tummen ur röven och sätta fart!
Hoppas bara att det inte är kö hos läkaren. Känns inte som jag hinner med det. Börjar ju jobba fyra och tänkte tvätta håret innan (och mitt hår kräver inpackning)

Fast ett ultimatum är ett ultimatum!

Okej, jag har bestämt mig, nu drar jag!

Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback