ain't nothing but valborg

Är hemma hos Thobbe och har fått i mig lite för mycket av livets dryck (yes viiiinnn)!!!
Har just terrat klart Kalle tills han fick nog.
Annars har livet bara flytit på....
Inget nytt under solen så att säga. Nope still no sex!!!
Men jag överlever. Pappa är bort rest hela helgen vilket ska bli rätt nice. inget ont om min far men så nice att vara ensam hemma!
Fan, va drunk jag är känner jag nu.
Men, mne. Pappas ex går ju ut med Tiger ikväll, sa jag förretsen att jag önska du va här. Vad jag skulle göra med dig ikväll....
Men du är ju en biatch så var det du.
Jag är inte omöjlig.....
Two can play that game(as Bobby says).

Still fuck you for not beeing here..

jag friar inte...vill bara att du ska komma och......( you know what)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback