Inte representativ? Who me?

Alla har gått hem, typ..
Tråkigt har man halv timman kvar sen hem till te, mackor och lite mys. Vilket underbart väder det har vart i dag! var riktigt varmt när jag var ute med hundarna. Hade njutit av det desstu mer om det inte vore för denna jävla huvudvärk.
Ja, fortfarande!
Hoppas medicinen börjar verka snart så att jag slipper detta.
Vart ialla fall en promenad ner till fridhemsplan och sen vidare till jobbet. Hade gått all the way om det inte vore för huvudvärken.
I morrn är jag i alla fall ledig och ska inte göra många knop alls hade jag tänkt  mig.
Förbi mig och kolla om jag har nån vårjacka nånstans, handla hundmat, och sen inte ett skit typ. Skönt!!

Vem vet kanske lapa på en kaffe i solen nånstans...
Bara för det kommer det säkert att regna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback