Family..

Helgen har vart lugn och skön vilket var precis vad jag behövde.
Okej fredagen bjöd ju på en sväng på stan, vilket inte var en såå bra idé med tanke på hur jag innerst inne just nu känner mig.
Men på lördagen tog jag mig ut till Eva-Lotta och myste lite. Pratade och bara tog det lugnt. Det var riktigt skönt.
I allt det här har jag liksom tappat lite känner jag.
Jag är intensiv, det är min natur men nu har jag bestämt mig. Nu ska jag bara ta det lugnt, lägga energi på dom som faktiskt betyder nåt och inte på dom jag vill ska betyda nåt.
I'v seen the error in my way.
Känner mig lite starkare och lite mer "okej" men är inte där än. Men det kommer (hoppas jag).
Saknar lillebror men snart kommer ju han hem för lite semester och sen bär det ju (förhoppningsvis) av dit.
Nu är det inte lång tid kvar innan jag kan komma hem igen heller. Måste blicka framåt.
Fan, snart är det varmt igen och jag bor hemma och kan bara njuta.
Inget illa om pappa han har vart en ängel som öppnat sin hem för oss.
Men jag är lite av en loner. Jag vill vara hemma. Ångesten känns mer hanterbar hos mig på nåt vis. Där kan jag ha ångest, hos pappa känns det lite som att man inte vill visa hur man egentligen mår.
I need to be home alone. Ha, ha låter kanske konstigt, men jag trivs med mig själv.
Äh, nu ska jag bara träna, umgås med vänner och lägga mitt fokus på att jag snart är hemma igen och snart har lillebror hemma igen. Längtar tills vi sitter och njuter på stan jag och mina bröder med en iskall bira och god mat.
Fotbolls kvällar hos mig med famlij och vänner. Såååå nice!!!

Nu måste jag sätta fart. Snart är Jossan här och ska hämta mig.
Ska bli kul och precis vad jag behöver. Nån som verkligen känner mig. Ska snygga till Tiger och hålla tummarna för att han är snäll mot lilla Max och sen drar vi.

Peace!!!

Kommentarer
Postat av: Sophija

how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood ;D

2009-04-22 @ 03:39:46
URL: http://sophija.blogg.se/
Postat av: oumi

ha, ha vilken tur att du påminde mig!!

2009-04-22 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback