Fly förbannad!!

Jag är så jävla arg!
Kan inte släppa det. Har försök somna men det går inte kan inte tänka på annat.
Ligger och tänker det här ska jag säga, det här vill jag ha sagt.
Jag är arrrrrrg!!!!
Riktigt jävla arg, nästan så att tårarna bränner lite bakom ögonlocken (vilket bara är av ilska) och ju mer jag tänker på det ju argare blir jag.
Hur kan man säga så?
Varför vill man få andra att känna sig små, betydelslösa, kränkta? Varför?
Känner man sig viktig kanske?
Och nåt som gör mig ännu mer arg är det faktum att här ligger jag sömnlös av ilska, ödslar tid och värdfulla timmar av sömn på detta?!?
Hur kan jag låta mig påverkas så starkt?
Men det är ett slag i ansiktet, det är det.
Svart på vitt fick vi det: You don't meen shit!
Ert engagemang, ert bidrag, era ideer allt ni gör, don't meen shit!
Trust me, det gick in. Det var nog ingen som inte got the message. Fan, vad arg jag är.
Arg på det, arg för att det håller mig uppe, arg på mig själv för att jag ens är arg, arg för att jag låter det ta av min energi.
Så förbannat onödigt!
Och så är jag ju arg för att jag fortfarande är så hopplöst, förbannat kär i dig. (också jävligt onödigt , men ändå nödigt.)

Fan va arg jag är och klockan är fan as mycket ju!



P.s Förlåt för att jag svär så in i helvete förbannat mycket också...Men jag är skit arg.

Kommentarer
Postat av: josefin

vad har hänt??

2009-04-04 @ 12:44:46
Postat av: Oumi

Inget jag kan skriva här...

2009-04-04 @ 13:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback