Gnäll?

Hörde en sån bra sak nyss på teve 4 morgon grejen.
Alla har vi ju blivit anklagde för att gnälla.
Att säga att någon gnäller/ är gnällig är att nervärdera någons missnöje.
Så otroligt sant!!!
För ärligt hur kul käns det att få höra att man är gnällig när man är genuint missnöjd?
Det både är och känns nervärderande.
 
Och nu kanske ni undrar: Vad gör hon uppe?
Det undrar hon med!
Såå trött men har inte kunnat sova. Känns som om jag legat halva natten och kämpat. Jag har sovit (tror jag) för jag har drömt. Men jag har hela tiden kännt mig halv vaken, måste ha legat till tre i alla fall. Vaknade sju och nu är det kört.
Det är bara att hoppa in i duschen. Ögonen känns som två stora gapande trötta hål.
Ja, ja, man får vara glad för det lilla.
Pappa har vart ute med Tiger på eget bevåg. Han älskar den där lilla skiten!
Hörde hur han pratade bebis språk med han, ha, ha.

Dagens agenda innehåller jobb, köpa hönsnät och svänga förbi banken.
Sen vette fan, sova förmodligen...

Peace to the streets!

P.s  Du ska bara veta vad du och jag har haft för oss inatt....(in my dreams)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback