Gu vilken låååång fredag!!

Där av namnet misstänker jag.
Men vad är det med denna otroligt sega dag? Kan va skönt med en lugn och avslappnad dag utan ett skit på agendan, ett tag men sen blir det lite för segt if you ask me.
Har idag vart på gymet, svettats bra och det är alltid härligt. Jag har vart ute med hundarna på långpromenad, gick förbi Subway köpte en macka jag har städat hela pappas lägenhet nogrannt.
Jag har sovit två timmar (på ren vilja) och nu är klockan åtta och nu börjar jag få myror i brallan.
Pallar fan inte gå ut(tror jag) fast jag egentligen skulle tycka det vart rätt skönt att få se lite folk.
Jag menar were the F is everybody???

Gatorna är ju tomma finns det någon oskriven eller skriven för den delen, lag som jag inte vet om att man ska sitta inne denna dag?
Nu vet jag hur Tom Cruise kände det i Vanillasky (ni vet när han står helt själv där på gatan), den scenen återgavs idag på S.t göransgatan inte en jävel ute.
Det är då jag blir lite knäpp....
Det börjar med tankar som: fett nice det är bara jag här, fan va coolt!!
Men övergår i: Tänk om jag dör här. Då kommer ju ingen kunna rädda mig. Vad ska hända med hundarna då om jag bara faller ner död. Ingen kommer ju att hålla i kopplet. Kommer dom att springa ut i gatan och bli på körda då?
Fast för att dom ska bli på körda måste det ju komma en bil och om det kommer en bil då kanske dom i bilen kan rädda mig. Så då löser det ju sig,
För jag menar jag älskar Tiger men nån Lassie är han ju inte. Han kommer förmodligen inte att hitta vägen hem till pappa, ringa på dörren med sina små tassar och på ett sätt som pappa förstår förmedla informationen om att jag ligger döende på gatan.
Sen kommer nästa tanke: Tänk om alla är utplånade och det bara är jag kvar? Eller tänk om det har utfärdats nån varning om att man ska stanna inne på grund av nån giftig gas eller nåt och jag inte har nån aning för här går jag med hundarna. Vänta... är det inte lite svårt att andas? jo, jag tror det..eller...
Men inne på Subway står en leende karl i kassan jag beställer min chicken ranch macka och alla tankar är som bort blåsta.
Och jag tänker gu, vilken tur att ingen kan läsa min tankar dom skulle ju tro att jag var knäpp.
Sen går jag hem och delar med mig av dom här....hm..
Jag är nog lite knäpp.

Peace och ha en låååång fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback