He's not that in to me?

Idag har jag vart duktig och vart och tränat (igår också för den delen) känns så bra. Har på senaste tiden kännt mig så heavy och det är inte kul.
Har ju inte tränat på ett bra tag på grund av helt legitima orsaker (some of you know why, ha, ha. Take it to the grave people!!) och det är sjukt vad slapp man känner sig nästan med en gång.
Nu när solen även har börjat uppenbara sig och man har insett att snart ska man ju kunna klä sig shorts och kjol utan att behöva skrämma livet ur känsliga tittare och barn.
Så nu är det såååå dags att sätta igång igen.
Har satt två veckor som start mål, asså två veckor som ett etapp mål. Bara kondition i två veckor och inge skit.
Bara nyttig mat och inget sent på kvällen.

Upptäckte just att det var ishockey istället för desperate housewifes!!!
How dare they!!!!
Men i alla fall snart är det dags för doggisarna att få ta en promenad. Ska ner till mig och hämta lite post tänkte jag.

Tack Mats för att du hjälpte mig att komma till ett bra beslut, du är så klok du!!
Har verkligen vart i valet och kvalet men nu har jag bestämt mig.

By the way.. rekomenderar starkt the movie Dumpa honom som jag och Emma var och såg i söndags. Sååå bra!!!
Tack Emma för en mysig kväll och som alltid när vi hänger mycket skratt!!
Pöss!!


Peace!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback