I get it.

Jag fattar, i get your point. Du är inte intresserad, det är okej. Du behöver inte vara det.
Men är det okej för dig om jag lite, bara lite på avstånd är kär i dig?
Jag lovar jag ska göra mitt yttersta för att detta inte ska påverka dig. Jag ska anstränga mig för att du inte ska märka av det.
Men jag kommer nog inte kunna låta bli att vara lite förälskad i dig.
Jag hoppas att det inte gör så mycket, om jag på avstånd önskar att dina händer vilade runt min midja.
Om jag på avstånd önskade att dina läppar kysste min nacke.
Om jag när du pratar bara lyssnar med ett halvt öra, hoppas jag att det inte retar dig. Det är bara för att jag blundar och låtsas att samtalet ägde rum någon annastans.
Jag hoppas att det är okej att när du säger: Hej, Oumi läget?
Så hör jag:  Hej, du, Du vet väl att det är DU och bara du.

Allt detta hoppas jag inte stör dig. Jag ska göra mitt bästa för att du inte ska märka av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback