Kiss and make up

Gu va skönt jag har sovit!!!!
Det var välbehövlig. Vaknade vid tolv. Första samtalet när mobilen sattes på kom från Jossan
-Gu va länge du sover!!!
Ha, ha hon var också en sleeper innan hon fick barn, hon har glömt hur skönt det var back in tha day. För trust me hon kunde sova.
Hon var lite orolig för om hon kunde ha ballerina skor på sig ikväll. Det var ett tag sen hon var ute.
Men ikväll ska hon me mig ut på lite god mat och en drink eller två.
Mysigt!
Nu har jag vart ute med Tiger i detta underbara väder vi fått i dag. Love it!
Nu funderar jag på om jag ska ta mig ett fotbad, var ett tag sen och snart kommer man ju inte undan med risiga fötter längre kan ju inte gömma dom i ett par stövlar hela sommarn liksom.




Nää, godmorgon på er och peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback