Omhändertagna?

Joo, tro't eller ej åter igen hotade polisen med detta.
Men hur hamnade vi då där?
Hade en riktigt dålig dag. Kände mig kränkt, förolämpad och allmänt påhoppade och var väl inte på mitt bästa humör när jag kom hem från jobbbet.
Men efter lite sömn och mycket samtal med goda vänner kom jag fram till att nää, det är inte jag som har issues!!!
Tack H, Sanna, Kalle, Emma och Linn som alla fick mig på bättre humör, ni är så fiiiina!!!!
(Tack för messet Sanna, made me smile)
Jag vet ju innerst inne att ni har rätt. I am so much better!
Bestämde mig i alla fall för att denna dag skulle inte få ta slut så där med bara negativitet, så jag ringde Emma för att kolla om hon var på för ett glas vin och det var hon.
Vi möttes upp och satt ute och njöt på Snaps av mitt (inte Emmas) första glas rosé i år, sååå nice!! Okej, det var en flaska rosé...
Det var mycket folk och as bra stämning. Vi satt och mös under filt och bara pratade sen kom en till tjejkompis och så Adam och vi drog vidare till  Studio 54. Där det of course blev mer vin!
Va rätt länge sen jag dansade så vi gick loss på dansgolvet och Emma wina loss med nån dåre. ha, ha.(och då menar jag WINADE!!)
Plötsligt var Emma bara borta och när jag gick ut stod stackarn på fel sida repen, alltså utanför 54, ha, ha hon hade blivit utkastad och det var väl först då jag lade märke till hur full hon faktiskt var.


(Nånstans på vägen träffade vi ett par höns? Hade glömt det men Emma skickade bilden i morse)

Men vi vinglade vidare vi tre och skulle till Labbet.
Dock insåg vi rätt fort att Emma bör äta nåt då hon inte ens kunde gå typ.


(Emma söker stöd hos en stolpe)

Så in på Donken men slutade att jag och ...åt då Emma var spy färdig.
Så vi satte oss på trottaoarkanten för att hon skulle få lite frisk luft. Då dök självklart farbrorblå upp..
-Så hur står det till här då, sa han och tittade på Emma.
-Bra, svara hon.
-Ser ut som om du skulle behöva följa med oss och nyktra till.
-Nej, det är lugnt sa jag, jag har koll hon hakar på mig.
-Sitter ru här och spelar allan du eller?
-Say what!!!!

Dom är ju så jävliga.
Ja, ja efter rätt mycket fram och tillbaka fick vi alla tre infon om att vi var omhändertagna och så tog han självklart då tag i min arm och skulle släpa med mig.
Vet inte hur vi tog oss ur det men det gjorde vi. För innan vi visste ordet av satt vi i en bulle på väg på efterfest. Ha, ha.
Taxin fick dock stanna vid vägkanten så att Emma kunde kliva ur och spy, ha, ha!!!
Resten av resan var chaffisen as nojig för Emma och frågade hela tiden om han skulle stanna igen.
Men vi tog oss fram till typ Nacka? Där chillade vi lite tog ett par öl lyssnade på musik, vissa gjorde lite mer än så....
Ha, ha!!
Vid halvtio på morgonen steg i alla fall jag och Emma av i slussen (såg ut att ha gått igenom sju svåra år) och tog oss hemåt.
-Gu va äckligt!!!! utbrister plötsligt Emma.
-Vad är det? Frågar jag.
-Uuhjjj, det är nån som har spytt på mina skor ju!!!
-Ja, Emma det är det, suckade jag.

All and all... fett nice kväll!!!!
Fan vad vi garvade. Mest åt Emma, hon pratade och pratade men ingen fattade ett skit!

P.s Emma fick ju som hon ville. Hon skulle nämligen vara ute läääänge hade hon bestämt sig för.

Peace!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kväll oumi OMG

2009-04-12 @ 23:08:16
Postat av: jessie

Lite humor...låter som en galen kväll :D

2009-04-13 @ 00:22:02
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback