På fullaste allvar!

Gick ju ut med hundarna som tidigare nämt. När jag kom ut ur porten så sitter det ett par grabbar i fjortonårs ålder på en bänk.
Några av dom ligger typ dubbelvikta av skratt och en står med en mobil och fotar ut i gatan. Nyfiken som man är dröjde man ju lite på stegen för att få se vad dom sysslade med.
Då kommer det en kille in från gatan med halvt uppknäppta byxor?!
Okej, så kul kan det ju inte va att nån står mitt igatan och pissar tänkte jag. Hm.. vad är grejen.
Han själv garavar också som en dåre och är typ hel röd i fejan.
Så jag kikar ut i gatan och tror fan inte det är sant!!!!



Nää, ni ser inte fel. Ungjäveln har satt sig och skitit mitt på övergångstället!!!
OMG!!!!
-Grabbar ni skämtar!!
Dom fortfarande as skrattande!
-Han förlorade ett vad.

Kom igen nu that is not nice!!

(by the way är det sjuk av mig att fota det?)

Kommentarer
Postat av: Linn

Helt sjukt!!!!!!!!!! jävla skitungar

2009-04-13 @ 20:10:31
Postat av: Anonym

så jävla äckligt och ja att du fota de är fan inte ok... hade typ spytt av att se de.

2009-04-13 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback