Ser bra ut?

Jag bor ju som tidigare nämt i mitt childhoodhome.
En del av dom grannar jag växt upp med bor kvar och känner så klart igen en.
När jag var lite var vi ett helt gäng med ungar i samma ålder som hängde ihop. Men det fanns också några som var ett par år äldre (två brorsor) som vi små tjejer var tok förtjusta i!!!!
Vi skrev små lappar och lämnade i deras brevlåda och sånt. Deras mamma bor kvar, dom har självklart flyttat för länge sen.
Men igår i hissen stötte jag på den äldre av dom (fortfarande as het!!!).
Hej, sa jag och han tittade på mig ett tag sen sa han:
-Men shit är det Oumi?
-Aaa, läget.
-Fan, du är ju kvinna nu!! Måste säga att det ser bra ut.
Och ja, Oumi blev  tolv igen!!!
Ha, ha.
Blev liksom alldeles varm, detta är min barndoms crusch och han tycker att det ser bra ut!!!
Och nu är man ju laglig också!!!
Ha, ha!!

Nu till gymet.

Peace!!

Kommentarer
Postat av: emma

naw shit va mysigt:) åå såna stunder är oslagbara.

2009-04-10 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback