Still hurts.

Men nu vet jag i alla fall varför.
Har gett mig själv en diagnos och ringt vårdcentralen med denna information. Hoppas att jag får en tid imorrn.
Vad jag lider av?
Hm.. inget för bloggen. Ha,ha!!

Men annars är allt väl. Mös hos Cartin igår med alldelse för mycket onyttigt.
By the way, fick aldrig veta vad Mats fick för leksak i sitt kinderägg!
Gav han en liten present också så att han inte skulle bli ledsen. Han är ju så känslig ju (Obs. ironi).

Ikväll är det jobb..men my head is still killing me ju.
Hittade dock en hel karta med citadon hemma hos mig när jag var förbi igår. Frågan är hur bra jobb man kommer att göra såsig på painkillers. Men, men nöden har ingen lag.

En klassiker denna dag är ju april skämt, vilket jag älskar. Ni som känner mig vet att ni alltid drabbas av detta denna dag.
Fick just ett mess av lillebrorsan där det stog:
Vet att du just nu sitter och tänker ut ett april skämt...Hoppa över det :)
Ha, ha he knows me. Men han går ju på det varje år ju!
Ska låta han tro att det inte blir nåt och sen tänka ut nåt riktigt, riktigt bra tills ikväll när han tror att jag lagt ner.

Dagens ris får skatteverket.
Dagens ros får också skatteverket (på lillebrors vägnar)

Kommentarer
Postat av: Thobias

Oumi! kom till jobbet och lyft stämmningen!

2009-04-01 @ 13:48:58
URL: http://thobiaas.blogg.se/
Postat av: Oumi

Åhhh, gullig du är!!!

Jag springer hjärtat!

2009-04-02 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback