Stronger than yesterday!

Jag är sååå glad idag (och lite deppig, är man schizo så är man). Ni är så lovley allihop. Ni gör mig glad. Emma, Thobias, Sanna allihop!!!
Det enda som bidrar till ett litet moln på min annars idag så blå himmel är bara du.
Men det ska du inte få göra. För vad som än görs, sägs och händer så vet jag att du bryr dig!
Oavsett vilket spel du spelar så vet jag, jag spelar roll och for now så får det räcka.
Så nu lägger jag dig lite åt sidan för nu och lägger min fokus på det positiva.

Har vart och tränat och svettats som en gris, lovet it!
Känns ju så bra!
Nu har jag doggisarna här men Mysan längtar mest efter mor sin. Men snart ska vi ut och gå.
Tiger har förlåtit mig för i natt då jag måste ha drömt nåt as skumt. Vaknade av att han skrek till och insåg att jag gett min baby en rak höger!!!
Han måste ha legat på min mage men han gick och la sig i sin korg och kom inte tillbaka trots att jag lockade på han. Han va arg på mig men nu har han förlåtit mig och det är ju skönt. Ha, ha!!!
Dom är ju så känsliga mina små älsklingar.

Sen är det off to work jobbar kväll och det ryktas om att det är lugnt i dag och det känns rätt skönt, i need it känner jag.
Postade BREVET i dag också så nu är det väl bara att avvakta. Ska bli så skönt att reda ut lite grejer och få saker avklarade.
Annars så har jag funderat på lite shopping i veckan(får se vilken dag det blir) i need new shoes!!
Har ett leverprov som måste tas i veckan också, min läkare blir ju så trött på mig när jag missar sånt så får inte glömma.
Nää, nu ska jag få Mysan att känna sig som hemma och ta en kopp kaffe.

Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback