It's a dutty, dutty love

Jupp så var det fredag, (igen) tycker det går rätt fort och så är det helg igen, vilket är lika skönt som skrämmande.
Jag menar hur bra är det egentligen att tiden bara försvinner man får ju inte tillbaka den direkt.
Där jag är just nu i livet känner jag att det går för fort fram. Skulle vilja stanna världen för en stund och bara hinna få ta ett par djupa andetag samtidigt som jag vill skynda på så att det kan bli sommar snart.
Men rätt läskigt är det hur fort tiden går, eller är det bara mina skumma tankar?

Ja, ja idag har det i alla fall vart sååå nice väder!
Vaknade ju då som sagt (se tidigare inlägg) för tidigt men somnade om och vaknade inte förens vid tolv igen, as skönt.
Sov med vid öppen balkong i myskläder med katterna och Tiger i sängen.
Sen fick jag ett ryck.
Tog med mig Tiger ner till Fridhemsplan, handlade lite små saker och hundmat och gick förbi Samira (har en beauty store. där jag jobbat). Köpte med mig lite jordgubbar och vi satte oss i solen.
Hon braidade mitt hår lite, blev jätte fint men hon är ju så duktigt så det vore ju konstigt annars.





Sen bar det av hemåt där jag somnade igen, så är det när man har mens (for those who don't know).
Efter den andra tuppluren tog jag med mig Tiger på en skogs promenad där Tiger fick syn på en katt, jagade denna hem (bodde precis där) klev in i en främmande lägenhet som låg på botten våningen med en liten altan och slickade denna skräckslagna katt i häcken.
Mamma och dotter kom ut och fastnade så klart för denna orädda lilla skit hund.

Nu har jag tittat på Jönssonligan (never goes out of stile) fått en bitchfit på alla omkring mig ,vilket jag inte tar nåt som helst ansvar för. JAG HAR MENS!!!! men ångrar ändå.
Tagit en öl av pappsen rökt way to much och nu tror jag faktiskt inte att den här dagen har mer att bjuda på.
Okej, sure klockan är inte så mycket but still. Känns som om jag är done for the day.

Varför, varför har du occuperat mitt hjärta? 

Fuck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback