Fuck love!

Det är så jävla förbannat as jobbigt att  vara så head over heals som jag är.
Och det värsta är: I don't know why?
Vad är grejen med just han? Eller är det precis det det är? En grej?
Jag tror ju inte det. Jag tror att jag är...hm kär?
But Why?!?
Du är ju helt hopplös. Du ligger runt, festar som om there is no tomorrow, är allmänt dryg för att inte tala om hur förbannat barnslig du är. Du är feg och spelar svår och omöjlig.
Jag brukar inte gilla fuck around guys, tycker det är rätt illa, osexigt med grabbar som jagar allt som rör sig.
Men någonting hos dig har liksom fastnat hos mig.
Och det är så jävla irriterande!! (och lite deprimerande)

Vet du vad?

FUCK YOU!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback