Yes i f-up.

Nu vet jag i alla fall bättre, så tack för hemläxan.

Let him who is without sin cast the first stone.
Och ärligt, känner nog ingen som har förtjänt den rättigheten ännu.(Asså att kasta sten)
No one!!!
Men, men det är ju lätt att peka på andras brister i stället för sina egna.
Men jag står mitt kast, men spela inte helhylle med mig. You are no angels, none of you!!
Keep it real det tjänar man på i längden (hoppas jag).

Annars har dagen vart bra. Härlig stämning på jobbet, glada underbara kollegor. Emma, Tack för mackan!!! Made my day med tanke på vad jag annars fått tvinga i mig .(note to self: Köp aldrig med nutrilett smoothies. BLÄH!!!)

Efter jobbet bar det av hemåt där jag försökte med allt för att inte somna. Städade, tvättade gjorde fan till och med rent ugnen. Det funkade, fram till fyra då jag däckade och vaknade sju!!! I tried i really did men var sååå trött ju.
Så nu sitter man väl här hela natten igen då.
På kvällen har jag tagit en promenad med hundran till mig och snackat lite med grannen vars pappa gick bort förra veckan. Tänker på dig Anne.
Vilket också får ens egna små bryn att verka som fisar i rymden.

Mina byxor från H&M ligger och väntar på mig hos godishandlaren, Love it. Köpte ett par bruna och bar så sköna att det blev ett par svarta också. Så dom ska jag plocka upp i morrn på väg til jobbet.

Ny vecka nya tag, fler inlägg och eventuellt ett barnlås på bloggen. Men alla ni som läser för att det är kul, ska självklart få lösenordet.(ska bara räkna ut hur man går tillväga)

Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback