090821

Nä, nu kliver jag av orientexpressen och hoppar på ett annat tåg istället.
Det är fan dags för det nu.
Ha, ha what's wrong with me?

Skojade på jobbet om att man kanske skulle ta och söka till nya säsongen av Paradise Hotell.
Sen slog det mig. Jag behöver ju inte söka dit.
I'm living it!!!
Haha, nää enough is enough.

Idag har det gymats och fixats. Har gjort ett jätte fint armband som jag är så stolt över.
Nu myser jag med ett glas rödvin och en choklad kaka. Tog risken (lever farligt) och provade marabou limited summer editon mjölkcholkad med jordgubb. Låter kanske inte som någon höjdare, men så god!
Prova om ni ser den.

Sen är det i säng tidigt: Ska till gymet i morrn och sen hem till pappa med syrran. Han har lovat att göra sin mumsiga gryta med jordnötssås (Yes, Jossan. vet att du älskar den och ska tänka på dig när jag sitter och mumsar).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback