Fått smaka på min egen medicin?

Ha, ha nu inser jag hur töntigt det var av mig.
Jag blev arg på nån och tog bort denna från min facebook. Just då kändes det as bra.
Men det var tok barnsligt och jag skämdes på efterhand och skulle aldrig göra det igen. Enbart pinsamt.
Men nu har jag fått smaka på min egen medicin, jag har blivit facebook raderad!
Ha, ha höll på att garva ihjäl mig. Jag menar nu förstår jag hur löjlig den person som jag gjorde det mot måste ha tyckt att jag var.
För serious. WHO CARES ABOUT FACEBOOK??
Eller jag vet inte kanske just det folk gör.......
Men not me.
Är ju aldrig inne och tittar typ aldrig på folks sidor.
Nu undrar väl ni: Hur vet du då att du är bort tagen?
Enbart genom att jag kollade min friendslist för att hitta en bekant (ja, dom flesta på facebook är ju bekanta inte vänner) och genom denna hitta en annan person.
Och då såg jag det, någon saknades.
Eller tja,  saknades och saknades var inte där skall man väl snarare säga.
Men är det så? Är det den nivån vi befinner oss på ?(ja, jag vet , jag har också gjort det)
Är intenet det nya sättet att visa hat på?
Ta bort länkar till vänner som bloggar, ta bort facebook kontakter, blocka folk på msn?
Guess so.

Emma även om inte längre är vänner eller vad vi nu inte är eller är.
Förlåt för att jag var så pinsam att jag tog bort dig på facebook en gång i tiden.
Fy va pinsamt!
Du måste ju ha garvat ihjäl dig när du såg det!

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
// Winston Churchill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback