Glömde..

Har hittat den!!!!
På eleven.se där fanns den min älskade hår cremé!!
Trodde aldrig jag skulle få se den igen. Har försök med olika substiut men det blir inte samma sak.
Så nu är den beställd, tre flaskor (man vet ju inte om den kommer att utgå där också).
Okej, sen att det kom med en bodyscrub, en mascar och en eyeliner också känns bara onödigt att informera om..
Love it!!
Måste ringa Carro och säga att jag hittat den!
Finns inget värre (okej, finns mycket värre saker så som världshungern, krig och djur-barn-och kvinno misshandel)än när man hittat sin ultimata produkt och den utgår!!
Men jag har hittat den!!!

Okej, jag är den första att erkänna att det ser ut som värsta B-produkten. Men sååå bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback