@ home @ last!

Helt slut (igen) får ju fan aldrig sooooova!!!!!!
Nu är klockan redan halv elva och jag har egentligen massor att fixa ju och inte får man svova ut i morrn heller för då har man en läkar tid halv tio på KS Solna.
Efter det är det direkt till jobbet vid elva.
Sleeeeep, i neeed to sleeep!!
Skulle behöva ta ett tolv timmars sovpass och vakna som en ny människa.
Sova bort all jävla skit.

Men nu till lite roligare saker!
Fick ett samtal idag av en long lost friend, kan man säga. Det var kul att prata lite me henne (okej mest jag som pratade).
Skulle försöka ses till helgen vilket är perfekt då syrran spelar skivor på Scandic Malmen på lördag.
Mysigt, snacka lite skit och bara vara.

Skulle verkligen behöva tvätta håret innan det blir dreads av alltihop. Men det får bli imorrn nu pallar jag inte.
I morrn blir det stor städning, hårtvättning och kläder tvättning och tro mig läggdags klockan tio senast.

"When i see all the starving children in Africa on tv, i just wanna cry.
I meen i would love to be that skinny but with out all the flys and stuff"

"Mariah Carey" (Hmm..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback