How can we be lovers if can't be friends?

Ja vad vart det då av fredagskvällen?
Dagen började väl lite sisådär..
Hade fortfarande lite ågren efter i onsdags då jag var ut en sväng så efter jobbet gick jag hem och slocknade.
Stängde av mobilen och kände bara Fuck the world typ. När jag väl vaknade hade jag fått lite mess av folk som ville hitta på nåt.
Kände egentligen bara för att vara hemma men gav med mig. Hoppade in i duschen och begav mig ner till kvarterskrogen.
Men där hände nåt...
Plötsligt var jag bara luft, icke existerande en alien.
Det var nämligen så att HAN kom. Så samma människa som nyss ville umgås grilla gå ut en sväng var som förbytt.
Fattade noll (som vanligt) men det kändes som om det kvittade.
Satt en stund med några vänner snackade lite skit, men bestämde mig för att hoppa kvällen.
Ville ju egentligen inte ens från början och ska det vara på det där viset då skiter jag i det.
Det är bara att hålla sig undan, låta dom vara.

I allafall så gick jag hem men så ringde R och ville göra nåt så det blev en bio med han och onödigt mycket godis.
Känns som om jag inte sovit ut ordentligt sen förra fredagen typ. Skit trött och har börjat jobba tidigt varje dag.
Så nu efter jobbet ska jag hem och krypa ner igen.
Har egentligen massor att göra då jag totalt negligerat mitt hem den sista tiden.
Tvättkorgen börjar bli full, dammråttorna tittar fram och kylen är typ tom.
Tappat mig själv de senaste månaderna känns det som och måste hitta mig igen.
Alldeles för mycket ute spring och alkohol.

Nää, tackar vet jag hösten. Tända lite ljus och mysa i soffan med regnet smattrande mot fönstret.
Det är så mycket bättre!


Peace to the streets!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback