I got 99 problems but the ...ain't one of them

Börjar bli ett tema nu att jag är helt slut. Men så är alltså fallet även denna dag.
Jobbade kväll igår och morgon idag och sov ju till typ två på dagen igår så det var ju inte sååå konstigt att jag inte kunde somna igår kväll.
Och upp sju i morse.
Idag slutar jag i allafall tidigt och ska göra mitt yttersta för att inte gå hem och somna direkt.
Ikväll ska det mysas med Catrin. Vi ska hyra film och käka något gott.
Ska bli mysigt har inte hängt på ett tag nu i och med semesterar och sånt.
Plus att jag velat se filmen Mammut as länge nu!
Verkar bra och det är ju inget fel på Gael García Bernal heller.


MMmm, me like!

Ja, ja  recensioner kommer i morrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback