If not you then who?

Okej, då var det bara att få tummen ur röven och sätta fart då.
Nyvaken och lite, men bara ytterst lite bakis. Vart en sväng på stan igår även fast jag inte skulle.
Got talked into it av S.
Så drog in till East där S, Adam; Cribbe och Christos var.
Vart faktiskt jävligt kul.
Känns som om det ofta blir som roligast när man bara tänke att man ska chilla. När man inte lägger så mycket energi på det liksom. När förväntningarna är låga.
Skit nice stäming på East och alla var på topp. Sen är det ju ett plus i kanten att jag slapp vissa, att dom inte var där.

Men, men nu måste jag sätta fart.
Grannen ska klippa mina toppar, måste in på bolaget, handla och städa innan jag får besök ikväll.
Ska bli kul!
Gäller bara att komma igång för när man väl gjort det.
Då går det undan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback