If you don't know now you know...

Fett me kass uppdatering, i know.
Vart rätt mycket spring på min planerade hemma helg.
I fredags var jag bara hemma och mös. men på lördagen hade ju  förlovnings middag.
Duktig som jag är var jag på gymet innan sen hem och satte i hårinpackning. Med hårinpackningen i in på Åhléns och köpte ögonskugga och läppglans även två presenter.
Hem fort som fan in i duschen och iväg.
På vägen ringer Catrin och undrar vad stackars Tiger ska göra nu när jag ska iväg.
Ringer grannen infar om att Catrin kommer och lånar mina extra nycklar och hämtar fuff. (ha, ha typ alla grannar har nu en kopia av mina nycklar, har ju hänt att man blivit utelåst...

Iväg på partyt. Klampar in och skäms ihjäl av allt folk. Ha, ha.
Men det var skit mysigt var på en libanesisk restaurang (tur att man tränade innan) åt och drack jätte gott!
Har lite dåligt med bilder dock min kamera är inte så bra.

Detta blev klädvalet
:

Skam den som ger sig tänkte jag när dessa kom in trots att jag var propp mätt:


(Mer bilder kommer ska bara få Jossan att maila över dom.)

Any who.
På söndagenn vaknade jag tolv och skulle befinna mig i Årsta på födelsedags kalas klocka ett. Innan dess behövde jag ta mig till stan och plocka upp en grej,
Så det var bara in i duschen och iväg.
Klampade in som vanligt lite trött i pallet och fötterna.
Och återigen skulle det ju då ätas!
S hade fixat hur mycket som helst! Super gott! och trevligt. presenten gillade hon också och det är ju huvudsaken.
Efter kalaset bar jag mig iväg för att hämta fuff hos Catrin och fastnade en stund på lite snack.
Väl hemma däckade jag bara.

Idag har jag vart uppe med tuppen typ..(vaknade halv tolv och vet inte riktigt när tuppar brukar gå upp).
Var iväg, stor handlade, hem tvättade sex maskiner!!!
Dammsög, moppade köpte två förvaringsboxar på ÖB( det är kaos i mina skåp) tio spänn styck.  Kändes som jag hade råd med det trots den stor finanskrisen.
Och nu har jag precis kommit hem från jobbet.
Eller okej mötte upp Adyin en snabbis.
Nu är det soffan och min nya korsords tidning som gäller!

Idag var jag lite skade glad... Är det hemskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback