Just another manic monday

Fan, va trist det är med måndagar!
Eller är det bara trist för att det ska vara det? Ni vet: Jaha så var det måndag igen.
Oavsett om det vart en tråkig dag eller inte så har den gått fort. Känns som jag nyss vaknat och nu är det redan kväll. Har inte ens tagit siesta idag ju.
Med andra ord en dag som gått obemärkt förbi utan varken bu eller bä vilket i och för sig kan tyckas som rätt skönt.
Har tvättat lite och gjort ytterligare två super fina armband.

 



Sen har jag spillt en tår över min lönespesifikaton (kan inte riktigt stava det) och sen kastat den.
Jag har pratat med Katja vilket var ett tag sen. Tycker om henne, hon lyssnar och bidrar med lite välbehövlig "uhmff" i mtt kaos.
Skulle försöka ses till helgen tänkte vi. hon hade nåt mysigt ställe hon tyckte skulle passa mig.
I morgon är det bio med jobbet. Nån smyg premiär på nån ny film. Det ska bli tilltugg och öl i närliggande bar efteråt och det är väl därför man går. Ha, ha.
Ska dit med Anna(hoppas jag) och sen bira med The crew (räknar blint med dig Kalle).
Ska bli trevligt. Var ett tag sen man umgicks med H, Sanna, Kalle och dom andra.

Nää, nu ska jag njuta av min blåbär och hallon smoothie.



P.s I veckan kommer min lila mirakel grej. Hoppas den är så bra som dom säger...

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

fina armband :D

2009-08-26 @ 00:27:59
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback