Karma is a....

En riktigt soft dag idag måste jag säga.
Dagen började segt kännde mig lite bakis och trött. Hade by the way mysigt med jobbet igår.
Whatever you do. Don't see filmen Game!!!
Men iallafall. ..
Vaknade till att det ösregnade ute vilket passade mig perfekt. Ännu en orsak till att bara få göra ingenting.
Tänkte jag skulle fixa ett ärende på Fridhemsplan och sen bara hem och dega.
Men så stötte jag på Lina som inte hade nåt för sig och så bestämde jag med Aydin att det får bli en film dag.
Så vi hyrde film köpter tre olika pizzor, ett kilo godis och en påse chips och drog hem till mig.
Vart en riktig myspys dag!!
Tack!
Precis vad jag behövde.

Annars knallar allt på som vanligt och folk slutar fortfarande inte att förvåna.
Precis när man tror att dom har sjunkigt så långt det går, då plockar dom fram sina spadar och gräver ner sig lite till.
Men, men det är ju tur att det finns folk som snackar skit....
För tänk om allt man hörde vore sant!



P.s tack Kia för min nya signatur du är ju så bra!
Sa jag att jag köpte filmen Twiglight. Nu kan jag plocka fram Edward när jag vill ;)

 

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback