Mammut..

Nja...
Den får oo:n av fem möjliga.
Vet inte vad jag tycker egentligen. Besviken.
Kanske är det all hets kring den. Att den ska vara sååå bra!!!!
Man hade liksom satt  ribban för den rätt högt. Men som sagt nja....
Men mysigt var det iallafall. Mötte upp Catrin med Tiger satte oss ute i solen på Kinakrogen och åt alldeles för mycket (börjar dock bli lite hungrig nu igen). Sen gick vi hyrde filmen och satte oss hos mig.

Nu har Aydin  precis gått. Han tittade förbi en snabbis för att säga hej. Tycker om honom. Han hat vuxit otroligt mycket i mina ögon.
Från början var min bild bara att han var en snygg, trevlig kille, men en riktigt skojare.
Okej, skojare är han ju fortfarande men är det nån det går att snacka med så är det han.
Han liksom fattar och lyssnar. Han har visat sig vara en väldigt bra kille och jag är glad att han kommit att bli min vän.

I morrn är det träning för hela slanten som gäller. Återigen slarvats tok mycket.
Det ska tränas Torsdag, Fredag och Lördag. Söndag kommer jag nog att vara bakis då det blir en liten utgång på Lördag.
Men ska inte få i mig allt för mycket, fan pallar inte!
Ha, ha getting old?

Idag känner jag mig omtyckt. Fråga mig inte varför.
Har kännt mig så off sista tiden....
Men idag var bara en sån där dag då allt kändes bra. Sådana dagar är bra dagar. En dag då man inte analyserat.
Inget speciellt har hänt och kanske är det just det som gör att dagen känns bra. Ni vet när dagen bara är slut och allt känns okej.
Ingen ångest, inga tunga tankar, ingen klump av oro i magen.
Jag behöver inte flyga fram på moln det här räcker för mig.
En bra dag helt enkelt.

P.s By the way har R fixat en skit snygg tröja till mig. Han hade en sån när vi sågs och jag sa att jag bara måste få en också och nu har jag det.
Tack R!!!! Den är sååå cooool!!!




Kommentarer
Postat av: Anna

ha på dig tröjan på jobbet nästa gång vi jobbar tillsammans!

2009-08-06 @ 10:22:14
URL: http://ickevalrutet.blogg.se/
Postat av: Oumi

Ha, ha vet inte om man kan ha den på jobbet å så har jag inte hämtat den än.

2009-08-06 @ 14:55:33
URL: http://oumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback